Friday 24 November 2017

Eg systems trading


Czynniki, które mogą Blunt Zgromadzeń Rally. By Erik Norland. March 09, 2017.Copper s ostry wzrost cen wzbogaciła się oczekiwaniami amerykańskiego pakietu fiskalnego stymulacja, nadal w Chinach szczytowej stopy wzrostu i zakłóceń w dostawach. Czy ropa naftowa Cue z Olejek Roślinnych. Erik Norland. March 08, 2017.Rudy ropy mogą poruszać rynki ze względu na globalny wzrost, ale dane sugerują, że ceny ropy naftowej wzięły pod uwagę z olejów roślinnych w ciągu ostatnich dziesięciu lat. Rolnictwo El Nio, La Nia i polityka handlowa. By Bluford Putnam. March 07, 2017. Perspektywy pogodowe wydają się łagodne dla upraw, takich jak kukurydza i soja w obu Amerykach w tym roku, ale przesunięcia w USA polityki handlowej może palić zmienność rynku. Futures Opcje Trading. Product Opis Wysoka wydajność, do 50 oszczędności energii w porównaniu z tradycyjnymi lampami w dolnym świetle CFL Wysoka wydajność i bardzo dobra barwa Ra 80 Łatwe insutalizacje i długi okres żywotności oraz brak konieczności ponownego lampowania Do wbudowania w sufit podwieszany siatka 590 590 mm Musisz wybrać rozmiar odpowiedni do sufitu Wszystkie elementy elektryczne są zamykane przez żaluzje Oprawa jest gotowa do połączenia Zgodność ze złączami i okablowaniem. Właściwości Natychmiastowy start, brak fickering Wybór białego Ciepła biel Aluminium i pryzmatyczne elementy Wydajność świetlna 78lm w Rendering kolorystyczny Ra 75.Application Sklepy, sklep z ubraniami, hotele Dla biur, sal komputerowych, sal konferencyjnych, rysunków. Źródło światła Emitowane Kolor Temperatura barwowa Pobór mocy Napięcie wejściowe Napięcie robocze Współczynnik mocy Efektywność świetlna Wielkość strumienia świetlnego Kąt wiązki Wielkość produktu Rozmiar otworu Wielkość LED Kolor Materiał Stopień ochrony Kierowca Temperatura pracy Czas życia. ŁED Ciepły biały 3000-7000k 48 W AC100.264 32-55 v DC 0 85 90-100 lm w 90-100 lm w 120 598x598x37 mm 590 590x37 mm 480pcs SMD3014 Aluminiowe i pryzmatyczne elementy białe IP20 wewnętrzne - 35 C 50 C 50000hours. Product Description Wysokiej wydajności oprawa uliczna do 50 oszczędności energii w porównaniu z tradycyjnym światłem Urządzenie jest wrażliwe i wygodne Wysoka wydajność i bardzo dobra barwa Ra 70 długi okres żywotności i nie ma potrzeby ponownego oświetlania Wszystkie elementy elektryczne są zamknięte przez korpus Oprawa jest gotowa do podłączenia. Cechy matryc źródłowych światła tworzą prostokątną powierzchnię emitującą światło Obudowa oprawy z odlewanego aluminium odlewu Bez hałasu, bez migotania Elementy elektryczne są zamknięte aluminiowym pudełkiem Wysoka luminancja wydajność Wymagany prąd napięciowy jest mała. Zastosowanie Odpowiednie do autostrady, drogi miejskiej, dużego wiaduktu, placu, oświetlenia zewnętrznego w strefie przemysłowej itd. Źródło światła Emitowane Kolor Temperatura barwowa Pobór mocy Napięcie wejściowe Napięcie robocze Współczynnik mocy Efektywność świetlna Promień strumienia świetlnego Szerokość wiązki Rozmiar Rozmiar otworu Wielkość LED Kolor Materiał Stopień ochrony Stopień kierowcy Temperatura pracy Czas życia. LED Ciepły biały 2700k-6500k 120W 185-245VAC. 0 95 85 10200 140 760X350mm średnica rury 60 mm Wysokość montażowa 6-8m 112 PCS Bridgelux American Aluminium Kolor natrysku Można wybrać P65 wewnętrzny Meanwell Tiwan - 40 C 70 C 50000 hr. Produkt Opis Wysoka skuteczność Oprawa świetlna do 50 oszczędności energii Z tradycyjnym światłem Urządzenie jest czułe i wygodne Wysoka wydajność i bardzo dobra barwa Ra 80 Osadzona instalacja i utrzymanie jedności dekoracji wnętrz W idealnym długim czasie życia i nie ma konieczności ponownego oświetlania Wszystkie elementy elektryczne są zamknięte przez oprawę kablową do łączenia. Właściwości Odlewanie Odporna na aluminium korpus lampy, szkło hartowane, pierścień silikonowy o wysokiej temperaturze ramię mocujące łatwe w obsłudze Bezpieczne i niezawodne Łatwa instalacja i łatwa konserwacja Wysoka wydajność świetlna Wymagany prąd napięciowy jest mała. Zastosowanie Do reflektorów, i sportowych mostów terenowych, reklam. Źródło światła Emitowane Kolor Temperatura barwowa Pobór mocy Napięcie wejściowe Napięcie robocze Współczynnik mocy Efektywność świetlna Wielkość strumienia świetlnego Kąt wiązki Wielkość produktu Rozmiar otworu Wielkość LED Kolor Materiał Stopień ochrony Kierowca Temperatura pracy Czas życia. LED Ciepły biały 2700k-6500k 150W 90-260VAC.0 95 90-120Lm w 13500-18000 Lm 90 121x196x245 mm Ramię mocujące 3 szt. Bridgelux American Aluminium C 50 C 50000hours. Grab Your LED ON TRACK 20W 300 EGP offer. LED ON TRACK 20W. Wysoka skuteczność światła spadku do 50 oszczędności energii w porównaniu do tradycyjnych Lampy w dolnym świetle CFL Wysoka wydajność i bardzo dobra barwa Ra 80 wbudowana instalacja i utrzymanie jedności dekoracji wnętrz W doskonałej długiej żywotności i konieczności ponownego oświetlenia Wszystkie elementy elektryczne są zamknięte przez korpus Oprawa została gotowa do podłączenia. Grupa HECTORS jest wyspecjalizowanych dostawców produktów oświetleniowych dla firm HECTORS Group jest wyspecjalizowanym dostawcą produktów oświetleniowych dla firm z naciskiem na wysokiej jakości lampy żarówki, stateczniki i okucia handlowe służą różnym klientom biznesowym, w tym elektryfikatorom, firmom zajmującym się zarządzaniem nieruchomościami, a także detalami. Chcemy być wiodącym dostawcą innowacyjnych rozwiązań oświetleniowych liniowych, których produkty stwarzają nowy wymiar lekkiego oświetlenia bez ograniczeń. Europejskie Dyrekcja Generalna ds. Handlu Komisji. Kontrola wywozu w celach użytecznych. Kontrola eksportu w celach handlowych Kontrola polityki kontroli eksportu W kierunku nowoczesnego systemu kontroli eksportu Zgodnie z art. 25 2 rozporządzenia nr 428/2009 UE rozpoczęła przegląd polityki w zakresie kontroli wywozu przedstawiony przez Komisję Październik 2017 r. Pełne sprawozdanie dla Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie wdrożenia rozporządzenia W sprawozdaniu stwierdzono, że unijny system kontroli eksportu zapewnia solidne podstawy prawne i instytucjonalne, ale nie może być statyczny i musi zostać uaktualniony w celu stawienia czoła nowym wyzwaniom. W kwietniu 2017 r. Komisja przyjęła komunikat określający konkretne opcje polityki f lub przeglądu unijnego systemu kontroli wywozu i jego dostosowania do szybko zmieniających się warunków technologicznych, gospodarczych i politycznych. W 2018 r. Komisja przeprowadziła ocenę wpływu opcji oceny przedstawionych w tym komunikacie w celu określenia najbardziej odpowiednich działań regulacyjnych i pozaregulacyjnych aby wprowadzić je w życie W świetle wniosków zawartych w sprawozdaniu z oceny wpływu Komisja przyjęła w dniu 28 września 2018 r. propozycję modernizacji unijnego systemu kontroli eksportu. Przegląd polityki w zakresie kontroli wywozu został zidentyfikowany jako inicjatywa w ramach Regulacyjnego Fitness oraz programu REFIT z uwzględnieniem jego potencjalnego uproszczenia przepisów i zmniejszenia obciążeń. Handel towarami, oprogramowaniem i technologią podwójnego zastosowania, które mogą być wykorzystane zarówno do zastosowań cywilnych, jak i wojskowych i mogą przyczynić się do rozprzestrzeniania broni masowego rażenia WMD podlega kontroli, aby zapobiec ryzyku, jakie te przedmioty mogą stanowić dla celów wewnętrznych bezpieczeństwo narodowe Kontrole wywodzą się ze zobowiązań międzynarodowych, w szczególności rezolucji Rady Bezpieczeństwa ONZ 1540, Konwencji o zakazie broni chemicznej i Konwencji o broni biologicznej i są zgodne z zobowiązaniami uzgodnionymi w wielostronnych reżimach kontroli wywozu. Dlatego UE kontroluje eksport, tranzyt i pośrednictwo w handlu produkty podwójnego zastosowania jako kluczowy instrument przyczyniający się do pokoju i bezpieczeństwa międzynarodowego. Kontrola użyteczności w skrócie. System kontroli eksportu w UE regulowany jest rozporządzeniem WE nr 428/2009, który przewiduje wspólne unijne przepisy kontroli, wspólny unijny wykaz podwójnych - wykorzystywać elementy, a także koordynować i współpracować w celu wspierania spójnego wdrażania i egzekwowania przepisów w całej UE. Rozporządzenie jest wiążące i bezpośrednio stosowane w całej UE w państwach członkowskich UE, jednak muszą podjąć pewne uzupełniające środki w celu wdrożenia niektórych z jego przepisów, np. egzekwowanie i odpowiednie kary Opublikowane jest przegląd środków krajowych w regularnych odstępach czasu. Przegląd systemu podwójnego wykorzystania UE w zakresie kontroli eksportu. Rynek handlu uŜytkownikiem i gospodarka UE. Kontrola eksportu w uŜyteczności publicznej wpływa na badania i rozwój RD, produkcję i handel produktami zaawansowanymi zaawansowanymi produktami w szerokim zakresie przemysłu, przemysłu chemicznego i farmaceutycznego, sprzętu do przetwarzania materiałów, elektroniki, przemysłu półprzewodników i komputerów, laserów i nawigacji W przemyśle stosującym podwójne zastosowania gromadzi się tysiące małych, średnich i średnich przedsiębiorstw a także duże firmy dostarczające wysokiej wartości dodanej miejsca pracy w kluczowych sektorach gospodarki UE Elementy podwójnego zastosowania stanowią znaczną część handlu UE z kluczowymi partnerami i mają zasadnicze znaczenie dla dążenia UE do innowacji i konkurencyjności. Perspektywy dla ewolucji eksportu UE kontroli eksportowej, jako instrumentu handlowego związanego z bezpieczeństwem, pozostają, bardziej niż kiedykolwiek, na czele międzynarodowej organizacji non-prolif a także muszą dostosować się do ewolucji zagrożeń i zagrożeń związanych z bezpieczeństwem, w tym różnych form terroryzmu oraz wysiłków podejmowanych przez niektóre państwa i podmioty niepaństwowe w celu nabycia broni masowego rażenia oraz stosownych technologii i uzbrojenia w transporcie. Kontrole eksportowe również muszą być dostosowane do szybkich postępów technologicznych i naukowych oraz zmian w globalnych stosunkach gospodarczych. Dlatego Komisja Europejska prowadzi regularne konsultacje publiczne i prowadzi stały dialog z stowarzyszeniami branżowymi, środowiskiem akademickim i społeczeństwem obywatelskim w celu omówienia sposobów osiągnięcia właściwej równowagi między bezpieczeństwem a konkurencyjnością Ponadto państwa członkowskie UE również angażują się w działania i dialog z stowarzyszeniami przedsiębiorców i zainteresowanymi stronami na szczeblu krajowym. W 2017 r. Komisja wszczęła szeroko zakrojony przegląd polityki w zakresie kontroli eksportu w drodze konsultacji publicznych na temat zielonej księgi. Sprawozdanie Komisji w sprawie konsultacji publicznych przyjętych w Styczeń 2017, zidentyfikowano główne cele w odniesieniu do mocnych i słabych stron unijnego systemu kontroli wywozu, jego wpływu na bezpieczeństwo i handel oraz ich poglądy na temat możliwych ulepszeń i zmian w kierunku bardziej zintegrowanego unijnego systemu kontroli wywozu Raport ten otworzył drogę do przyjęcia, 2017 2017 244, która przedstawia długoterminową wizję unijnych strategicznych kontroli eksportowych i określa konkretne opcje polityczne dla modernizacji systemu kontroli eksportu. W 2018 r. Komisja przeprowadziła ocenę skutków w celu oszacowania kosztów i korzyści związane z różnymi wariantami przeglądu przedstawionymi w komunikacie, w szczególności w odniesieniu do potencjalnego uproszczenia przepisów i redukcji obciążeń W ramach oceny skutków zorganizowano od 15 lipca do 15 października 2018 r. internetowe konsultacje publiczne. Ocena skutków umożliwiła Komisji określenie najbardziej odpowiednie działania regulacyjne i pozaprawne oraz przygotowanie propozycji ame rozporządzenia nr 428/2009 W świetle wniosków z raportu z oceny oddziaływania Komisja przyjęła wniosek dotyczący modernizacji unijnego systemu kontroli eksportu w dniu 28 września 2018 r. Więcej informacji na temat kontroli eksportu w dwóch kategoriach. EU System kontroli eksportu i powiązane z UE linki. Międzynarodowe organizacje odpowiedzialne za rozbrojenie i nierozprzestrzenianie broni.

No comments:

Post a Comment